torsdag 8. mars 2012

Mellommåltid




Timene mellom lunsj og middag kan fort bli mange for meg. Om kvelden vil jeg ofte bare ha et lett måltid, og innimellom passer ikke dagene og avtalene slik at det blir mulig med fullverdige måltider så ofte som jeg ønsker og trenger. Før ble det stort sett en sjokolade i farta, men nå har jeg funnet andre og bedre mellom-måltidsløsninger. Her er noe av det jeg tyr til, som ikke bare metter, men som gir meg de ekstra kreftene som trengs når det røyner på:

Forever Aloe2Go
Raskt og enkelt påfyll av næring for de siste timene av arbeidsdagen eller bilturen. 

Instant Miso-suppe gir et slitent hode ny optimisme. Perfekt før en stille arbeidsøkt utpå dagen. 

























Den enkleste gourmet-opplevelsen jeg kan tenke meg. Utsøkt lukt og smak! Og nydelig magefølelse <3 En håndfull metter godt, men det skjer lett at det blir mer enn én håndfull når posen først er åpen.








En ekte energibunt! Sesamfrø, banan og spirulina gir kraft og smak - og nye krefter.

1 kommentar:

  1. Kjekt med fine mellommåltider :)

    Jeg har med meg hjemmelaget musli til Spania, deilig å ha en liten kveldsrett.

    SvarSlett